Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

Τι μέρα κι αυτή!
Ομολογώ πως τέτοια αγωνία και άγχος είχα καιρό να νιώσω.
Ήταν λίγο μετά τις δύο το μεσημέρι καθώς ήμουν σε επαγγελματικό ταξίδι και ετοιμαζόμουν να επιστρέψω. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την γυναίκα μου και μου είπε πως στις Θεσπιές έχει δυνατό νοτιά καταιγίδα και χαλάζι. Άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια μόλις σκέφτηκα πως κάποιες κυψέλες που είναι ελαφρύτερες και καθώς τις έχω τοποθετημένες επάνω σε λάστιχα ίσως να είχαν πέσει και ανοίξει. Μέχρι να φτάσω στο μελισσοκομείο μου είδα κι έπαθα. Δεν έβλεπα στο ένα μέτρο από την βροχή.
Όταν έφτασα και τις είδα όλες στις θέσεις τους ηρέμησα.Τέλος καλό όλα καλά.
Καλά για μένα δηλαδή γιατί τα χωράφια γύρο απ’ το μελισσοκομείο είχαν πλημμυρίσει.Έχει αρχίσει η εκδίκηση της φύσης.
Δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα.
Πάντως σκέφτομαι να εφαρμόσω την ιδέα του Δημήτρη Μπαλάφα από τη Θεσσαλονίκη.
Να δέσω τις κυψέλες με ιμάντα.
Έχει κανείς καμιά καλύτερη ιδέα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου